PDA

View Full Version : MDF of Grimm?

Swellow
09-16-2007, 09:24 AM
Zoals sommigen van jullie wel zullen weten, valt vandaag de beslissing over de aanstelling van de nieuwe Super Mod. In de running zijn op dit moment nog:

MDF; onze kleine, maar energieke member is een fervent liefhebber van de Mystery Dungeon reeks, maar brengt zijn onvoorwaardelijke liefde hiervoor hem ook de status van Super Mod? We will see..
Grimm; de meest kannibalistische en bloeddorstige member van PI doet een gooi naar de positie van SM, zal hij overwinnen?

De plus- en minpunten:
MDF:
+ Kennis over het postsysteem.
+ Durft threads te maken en zo het forum actief te houden.
+ Af en toe goede ideeën voor forum / site.
----------
- Kan zich niet duidelijk verwoorden in plotselinge situaties.
- Kennis over sig regels niet bijster hoog.
- Spelling laat het soms wat afweten.

Grimm:
+ Neemt geen blad voor de mond en kan zich dus duidelijk verwoorden.
+ Denkt actief mee over het forum.
+ Heeft het in zich topics van uitstekende kwaliteit te maken.
----------
- Ergert zich af en toe aan leden die volgens hem 'noobs' zijn.

Tot zover de analyses van beide kandidaten. Nu is het aan jullie als members om mee te beslissen in deze moeilijke kwestie. De winnaar van deze confontatie zal 1 stem verdienen voor in de Staff Vergadering, en nee, 1 stem is zeer zeker een voordeel daarin.

Stem er maar op los,

~ Swellow

MegaJunior
09-16-2007, 09:50 AM
Ik vind spelling en je duidelijk kunnen verwoorden erg belangrijk. Zeker als je zo'n positie komt te hebben.
Nu is het wel zo dat MDF natuurlijk nog iets jonger is, maar dat betekend ook dat hij er nog niet echt klaar voor is.
De minpunten van MDF vallen mij dus net te zwaar en gaat mijn stem uit naar Grimm.

ShadowLugia
09-16-2007, 09:51 AM
Ik gun het ze beide heel graag. Dat eerst minpunt van MDF is eigelijk een zware minpunt, als (Super) mod moet je toch duidelijk kunnen verwoorden.

Z'n laaste minpunt is niet echt zo erg, mijn Nederlands is ook niet echt goed :P

Grmm heeft goeie pluspunten, met name de 1ste en de 3de. Met z'n minpunt moet tie ook meewerken, want een "n00b" is nog steeds een lid, maar dan een nieuwe lid die mischien nog niet veel van forums snapt etc.

M'n stem agat toch naar Grimm, omdat hij zich goed kan verwoorden, waar MDF nog ietsjes moeite heeft. Maar met alle respect voor MDF, die het van mij ook wel verdiend om (super) mod te worden.

Prof. 9
09-16-2007, 11:16 AM
Mijn stem gaat naar MDF. Want wat maakt leeftijd nou uit op fora? Je leeftijd zegt toch helemaal niks over hoe je bent? Het gaat erom hoe je je gedraagt. Ik ken iemand die 12 zijn en toch Global Mod op een tamelijk groot forum. En hij doet het nog behoorlijk goed ook.

Een mod moet aardig en behulpzaam zijn tegen alle leden en voor zover ik weet is grimm dat niet helemaal.

Misschien kan MDF nog niet goed uit z'n woorden komen, maar dat zal vast wel komen als ie mod wordt.

Ook vind ik dat MDF het wel verdient om mod te worden. En anders kunnen grimm en MDF toch allebei mod worden?

Anyway, ik stem op MDF.

pajama
09-16-2007, 03:15 PM
- Kennis over sig regels niet bijster hoog.
- Spelling laat het soms wat afweten.

Is bij mij ook het geval :sweet:

Maar ja ik stem MDF. Om redenen die al mooi door prof zijn verwoord
*geeft prof koekje*

Orange
09-16-2007, 03:59 PM
Ik stem op geen van beide. Zoek maar een betere.

Caterpie Master
09-16-2007, 06:24 PM
Eigenlijk ben ik het wel met Orange eens..
Maar vriendjespolitiek wint, en ik heb dan betere connecties met de hogeren in rang.
MDF got pwned, Grimm for the win

Shadow
09-16-2007, 06:28 PM
MDF, grimm is te streng. Punt uit