PDA

View Full Version : Nieuwe Nederlandse Staff members.

Swellow
09-06-2007, 04:37 PM
Ik wil dit bericht graag wijden aan het feit dat de Staff van het Nederlandse deel een behoorlijke vernieuwing ondergaat. 2 huidige staffleden zullen helaas, om bepaalde redenen die ze me persoonlijk kunnen vragen, de staff moeten verlaten. Volgens de 'ethische code' van PI is het niet eerlijk als zij mod zouden blijven. Verder wil ik ook nog even zeggen dat de hoogste staff het eensgezind was over deze nieuwe indeling.

Admins: bij de Admins verandert niets, Swellow en Empoleon blijven gewoon op hun post.

Super Mods: Pajama verdient een pluim voor zijn betrokkenheid in de Staff fora, in tegenstelling helaas tot onze member c0nnor, die dan ook de Staff zal moeten verlaten. Geef niet op c0nnor, goed je best doen en je kunt je positie heroveren!

Mod met mogelijkheid op promotie tot Super Mod als hij zijn proefperiode goed doorstaat: deze eer is toebedeeld aan MDF, een member die zich bewezen heeft als actief meedenker over de gang van zaken op het forum. Zorg ervoor dat het tot volgende week zondag ( 16 september ) rustig is in de Spellensectie, en je hebt je promotie beet. Dit houdt dus in dat je ervoor moet zorgen dat het forum actief blijft, en dat double posts en SPAM bestraft worden. Succes, MDF!
Wat als MDF zijn proefperiode niet doorstaat? Dan zit er helaas niets anders op dan toch the grimm tot deze functie te promoveren.

Mods: helaas zal onze zeer populaire, bijna kannibalistische, member the grimm deze functie niet meer uitoefenen. Voor de redenen moet je je bij mij, Umbreunatic of Pajama melden, grimm.

Grimms vervanger zal Bo0wjeh zijn. We vertrouwen erop dat je de Offtopic Sectie onder controle kunt houden!

Wees vrij om commentaar te geven of nieuwe staffleden te feliciteren,

~ Swellow

Fang
09-06-2007, 04:40 PM
O joepie! now it's official, now the test begins…
nu maar hopen dat ik het een beetje aan kan
*voelt ineens aardig wat druk*

Swellow
09-06-2007, 04:51 PM
Ik wil ook nog even zeggen dat als grimm inziet waar hij fout zat, hij naast Bo Offtopic Zone mod zal worden.

~ Swellow

Prof. 9
09-06-2007, 05:17 PM
Van harte gefeliciteerd met je mod-schap, MDF en Bo0wjeh! ^^
Hopelijk doen jullie het goed ^^

Fang
09-06-2007, 05:25 PM
Bedankt prof! nou ik hoop zelf ook dat ik het goed doe aangezien dit mijn eerste echte mod-baan is

the grimm
09-06-2007, 05:31 PM
ok, ik zal n00bs wat minder hard aanpakken.

maar ik ben het volkomen oneens dat MDF super mod zou worden. ik zie niet in wat voor GEWELDIGE daden hij voor het forum heeft gedaan.

Caterpie Master
09-06-2007, 08:01 PM
Datzelfde gevoel heb ik met Bo.
Maar ja, gefeliciteerd, ik ben een rotzak, dus ik ben mod niet waard.
Succes, gij allen

MegaJunior
09-07-2007, 08:33 AM
Gefeliciteerd Bo en MDF. Jammer, grimm en Connor.

the grimm
09-07-2007, 11:37 AM
Gefeliciteerd Bo en MDF. Jammer, grimm en Connor.

gelukkig ben ik met swellow tot een overeenkomst gekomen dat ik waarschijnlijk mod blijf van de spelletjes sectie, mits ik wat milder ben voor n00bs

Fang
09-07-2007, 01:16 PM
Ik ben blij voor je grimm, echt waar
maar iig hoop ik dat ik mijn proeftijd goed doorsta, en natuurlijk ook geacepteerd word door andere members :P