PDA

View Full Version : Het Nederlands forum

~Fantastic_Gary~
11-30-2006, 09:42 PM
Hallo Nederlands sprekende mensen! Virtual Headache heeft deze post goedgekeurd.

In dit deel van de Forums kan je gewoon Nederlands praten, Virtual Headache heeft deze forums daar speciaal voor gemaakt.
Je kan hier van alles posten, als het maar aan de regels van piforums voldoet, bovendien moet je hier Nederlandse berichten schrijven dus geen engels, over een woordje engels hier en daar doet de staff natuurlijk niet moeilijk, maar ga geen ellelange engelse berichten schrijven.
Zorg dus wel dat je de regels leest. Als je iets toch niet snapt van de regels kan je het aan mij vragen via een pm.

Verder wens ik jullie natuurlijk veel plezier op piforums!

Prof. 9
12-25-2006, 08:00 AM
*strooit confetti in het rond* Jippie! *lol*

Hup Nederland! =)

Rageman
12-27-2006, 03:06 AM
Tot slot. Vrij het willen van een goed onderwerp voor een tijdje.

(Dat het goede Nederlands, recht?)

Prof. 9
12-27-2006, 06:26 AM
@ Rageman: Seems like you translated that from English to Dutch using a translator... am I right?

And no, that's not correct Dutch.

Rageman
01-01-2007, 04:17 AM
@ Rageman: Seems like you translated that from English to Dutch using a translator... am I right?

And no, that's not correct Dutch.

Yup. A tiny bits mine though.

Testen, is is nu juist? Ik probeer wat ik weet.
Hopefully my lessons payed off.

~Fantastic_Gary~
01-03-2007, 05:02 PM
Om in dit deel te posten moet je wel redelijk leesbaar Nederlands kunnen posten, als er posts niet voldoen aan die eis dan kan je die misschien maar beter "aangeven" met de report knop. Dan zal ik kijken of het echt niet kan, vanwege het echt slechte Nederlands. Ik val natuurlijk niet over spelfoutjes of niet goede zinsconstructies.

Trouwens je mag hier ook een thread maken, daar is helemaal niks op tegen, zolang die nog niet bestaat in het Nederlands.